Hemma från Casper

Hej, kom hem vid halv elva typ...
Berättar lite om hela dagen, haha :)
Böjade med att mamma kom in vid elva och sa att klockan var ett, så då gick jag upp, kollade på klockan och blev skit sur! haha så lågt :(
Gick ut och satte mig på altanen, har bestämt att jag ska bli brun NU
Tröttnade såklart efter en stund och gick in i duschen.
När jag var färdig stack jag till Issan och hämtade mina saker jag lämnade "glömde" där ;)
Ni fattar inte hur mycket jag älskar den tjejen, hon räddade seriöst min dag!
När jag hämtat grejerna stack vi till affären och köpte mat typ, haha :)
Hemma satte jag mig i solstolen en stund, sen ringde Casper oså så då började jag platta håret.
Sen säger mamma att hon kan skjutsa in mig, men sen gjorde hon inte det iallafall... Fick dock skjuts till centrum.
hahaha världens segaste chaufför, var nära på att gå fram och fråga om han visste vilken av pedalerna som var gasen och bromsen...
Kom iallafall dit vid halv sex typ.
Satt inne på hans rum så klart... Haha mys ;)
Hahaha gjorde inte mycket mer...
Böjade en film på sexan vid nio så kollade på den... Eller nej, han kollade och jag sov...
Peddoblicken man möts av när man vaknar.. haha :(
Stack hem tio över tio.
Casper jagade harar på busshållplatsen... hahaha tyckte jätte synd om haren då :(
Iallafall så hämtade mamma upp mig vid stationen så drog vi hem, åt lite jordgubbar som var sjukt äckliga så jag åt dem inte alls utan jag åt mackor istället.. ;)
Sen hände det inte mycket mer idag...
Ligger i sängen och är skit trött eftersom jag inte fick sova klart hos Casper :(
Men ajja, messar med både han och Issan, bästa mäniskorna som finns jag svär!
Ha det så bra så bloggar jag imorgon fast idag ;)


Kommentarer
Kajsa

Ojdå glömde den, har fixat det nu men här är den iaf!
http://www.facebook.com/pages/kajsaochtuvasbloggse/226824877346331

2012-07-25 @ 13:06:57
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0