Hemma - Sova - Bio

Hej! Kom hem vid elva ungefär.. Sjukt bra dagar har det varit!
I går kom ju som sagt Hannah, vi drog ut en stund nästan dirket, gick omkring lite i tenhult oså! Sen hämtade Jan upp oss och köpte pizza, sen drog vi hem till Issan och åt.
Sen stack vi ut igen och träffade Emil :)
Vi gick omkring lite i tenhult hade jätte kul! Sen var vi nere vid konsum och hyrde film medan Emil satt på elskåpet och väntade på oss, haha tog extra lång tid bara för det...
Sen stack vi iallafall upp till ica och då var emils hjälm borta... Var sjukt nära på att få världens damputbrott och slå ner en viss person som var misstänkt...
Gick iallafall omkring och letade efter hjälmen en rätt bra stund.. Stack ner till konsum igen ifall han glömt den där... Men nej, inte där heller... Då stack vi tillbaka till Ica och så kollade han/vi taket... Inte där heller... Sen ringde han sin mamma eller pappa och berättade de oså, sen kom hans mamma och lämnade en annan hjälm... Fyfan vad jag kommer sakna oscar/oskar :( haha
Sen blev Issan trött, haha trodde fan hon var full... Sen skulle hon försöka slå ner emil mitt i allt typ HAHAHA.
Efter hennes pms utbrott(..?) stack vi hem till Issan och kollade på film, rätt bra faktiskt! :D
Satt och pratade med Hnnahs kille på hennes mobil också lite random... Hahaha han var rolig...
Somnade lite efter fyra och vaknade vid typ elva, usch haha :(
Sa hejdå till Hannah sen skyndade sig jag och Issan jätte mycket för att vi skulle hinna med 13:32 bussen.
Gick ut till bussen vid halv, försenad som vanligt!
Hoppade av vid östra centrum och åt på McDonalds, när vi var klara stack vi till juneporten, gick in på bion och väntade på Casper och Emil.
När vi väntat en stund ringer Casper sen såg han mig och Issan så då la han på och gick in till oss, haha :)
Första vi fråga var vart emil var typ..
Då sa Casper att emil skulle komma snaaaaart.
Väntade en stund sen kom han faktiskt, trodde faktiskt inte det...
Hämtade ut biljetterna sen vet jag inte vad som hände men då skulle emil hem.
Vi lämnade hans biljett i kassan så att han skulle kunna komma in senare eftersom han inte skulle hinna tillbaka innan vi gick in (casper hade hans biljett alltså)
Sen gick vi in och satte oss, bästa platserna typ... Eller na dom kanske är bäst.. haha inte vet jag men bra platser iallafall...!
Kollade på spiderman blablabla haha, den var faktiskt rätt okej... skit lik den andra men what ever... ;)
När bion var slut stack jag, issan och Casper (ingen emil eftersom han inte kom..)... Öhm.. Ingenstans, haha vi gick omkring lite bara :D
Stannade vid en busshållplats och kollade vilka bussar som gick.
Sen gick en av Issans önskningar i uppfyllelse.. att det skulle regna popcorn HAHAHA tack Casper från Issan tror jag? :)
Sen stack vi ner till östra centrum och där red Casper på en val... och det var meningen att det skulle låta fel eftersom det var just "felet" han gjorde.. Haha ;)
Sen blev det lite misshandel mitt i allt.
Stack till Mcdonalds bara för att Issan ville ha glass men när vi var framme ville hon inte ha glass längre. Suck som emil brukar säga.
Sen satt vi på en bänk och bråkade om min mobil som vanligt, blev skit sur... Casper har tur som är Casper annars skulle jag blivit ännu argare...
Iallafall så tog vi bussen halv åtta, Issan stack hem till sig och jag och casper drog till honom.
Hahaha körde på mys-kväll eller vad man ska säga? ;)
Försökte övertala mamma att jag skulle få sova där men nääää....
Så hon hämtade mig kvart i elva, stack hem och åt skit gott!
Och nu ligger jag i sängen och messar med Casper som försöker få mig att få  bättre självförtroende :s
ska lägga upp de där bilderna som jag lovat... Håller tummarna för att det funkar nu!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0