Hemma...

 Kom hem för ungefär en timme sen från en sjukt awesome och bläig dag, haha ;)
Började ju som sagt dagen med att städa, sen var det ju meningen att jag skulle åka till ekhagen men det fick jag inte så då kom Casper till tenhult istället, möttes vid stationen sen gick vi till ica och träffade Issan, Tea, Fanny, Vivi och Ocea.
Vi satt där en liten stund sen började vi gå mot skolan eftersom Issan och Tea ville leka men de mådde illa efter att druckit monster så då gick vi till sjön istället.
Tea gick hem innan vi ens hade kommit fram till sjön men ajja...
satt på bryggan med Issan och Fanny och pratade lite om vad Fanny skulle göra i sommar, haha? :)
Sen gick Issan in på land eller vad man ska säga, två sekunder senare får jag ett telefonsamtal av henne och då säger hon att Casper är på väg att gå så sprang efter dem en liten bit, HAHA.
Sen satt vi vid EM och försökte få Casper att stanna längre... Gick ju sådär...
Sen började han gå mot stationen istället.
Och då säger Issan att jag ska sätta mig på järnvägen HAHA, normal?
När bussen kom höll jag fast honom och sen åkte den, yeah.
Sen skulle han helt plötsligt ta tåget hem... Fast det gick åt fel håll så det gjorde han inte.. Sen försvann han medans jag och Issan kollade på en stor skylt HAHA lama...
Sen gick vi ner till ica och väntade på Fanny och Ocea, men då skulle Issan hem och äta så då stack hon så satt jag där själv och väntade haha.
Pratade lite med Tea under tiden.
Sen kom Fanny och Ocea och sa att Casper satt vid busshållplatsen så då gick jag dit, satt och pratade lite...  jag kom på att han kan jobba som gräsklippare som vuxen... och ja, gräsklippare!
Sen gick vi till hållplatsen eftersom vi suttit på marken en bit ifrån...
Haha, sen låtsades han att bussen dissade honom och gick bakom kuren och jag följde efter, när vi stått där en stund lyfte han upp mig och jag slog i huvudet så jag har en jätte fin bula där nu :D
När bussen åkt förbi gick vi till konsum, såg Issan på vägen men vi bara vinkade HAHA.
När jag och Casper stog i kön på konsum kom Issan in och då skrämde Casper henne typ, haha hon skrek över hela affären typ...
Sen betalade vi och började gå mot sjön, träffade Tea på vägen och då satte vi oss ner på marken, efter en stund kom Ocea och Fanny.
Efter bara några minuter så kom Caspers pappa och hämtade honom och då stack Issan och Tea till konsum medand Fanny, jag och Ocea satt kvar och pratade lite.
Fick låna Oceas tröja, hihi jätte snällt!
När Issan och Tea kom tillbaka gick vi upp till skolan och gungade lite oså.. Sen skulle Tea hem så då gick jag också.
Ocea och Fanny följde mig hem, haha så söta!
När jag kom hem gjorde jag kvällsmat och nu sitter jag i sängen och blir lite små irriterad över några sms, menmen...
Dagen var iallafall jätte bra och jätte dålig... Lite bråk oså typ men det fixade sig så dagen var väl helt enkelt jätte bra iallafall, haha ;)
Men ha det så bra så ses vi imon!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0