Home.

Kom hem för ungefär två timmar sen.
Var som sagt på ekhagen hela dagen.
Satt som vanligt inne på Caspers rum, haha :)
Jag lärde mig vad alla strängar på gitarren heter, stolt som fan.
Sen låg jag och asgarvade åt min fina "roligahistoria" som casper påminnde mig om hela tiden.. HAHAHA
Det var en gång ett äpple och ett päron som skulle gå ut och gå.
När de gått en stund frågde äpplet -Har vi inte gått här förut?
Päronet svarade att de hade det.
- Varför? frågade äpplet.
- För att vi är i en fruktskål! svarade päronet.
AHAHAHAHAHAHAHAHA min humor är så sämst så den finns inte, hahaha.!
Kollade lite på film också, Casper har också väldigt fin humor.... haha ;)
Bråkade lite om min mobil också, som vanligt...
Stack hem vid tio iallafall, mamma hämtade mig nere vid konsum, hahaha arg som fan var hon...
Åt kyckling och potatissallad när jag kom hem, så jävla gott att äta när man inte gjort det på hela dagen!
Ligger i sängen just nu, små bråkade nyss med Issan eller nej hon var sur men vi bråkade aldrig... Messar både med henne och Casper.
Tror jag somnar ovanligt tidigt idag... Så gonatt !

Tjejen betyder mer än ni tror, älskar dig!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0