Igår

fyfan vilken bra dag det var igår!
Började gårdagen med att sova, haha sen missade jag ju såklart bussen som Issan och jag skulle ta in till stan men då sa mamma att hon kunde skjutsa oss efter maten.
Vi kom inte iväg förens tre tiden, men i alla fall, då hämtade vi Issan och Carro sen åkte vi in till asex istället.
Började turen på asex med att springa omkring typ? Sen tror jag att vi gick in på JC och sen ut igen, haha ;)
Sen gick vi till H&M  och köpte underkläder, dog lite i omklädningsrummet det är något fel på min bästis men jag älskar henne iallafall.
Efter det gick vi till McDonalds och kollade på snygga killar och pratade lite.
Sen gick vi till JC igen så köpte jag en vit stickad tröja bara för att det var halva priset.
Sen stack vi till stadium och provade mjukis i flera timmar typ, sen när vi kommer fram till kassan så kostar de dubblet så mycket än vad som stod så då sket vi i det, var lite små sur när vi gick där ifrån, haha ;)
Sen skulle vi fika på Espressohouse men stannade på bikbok och provade ett par tröjor, köpte en grön långarmad tröja med spets på ryggen skit snygg!!
När vi var klara på bikok gick vi aktiskt till espressohouse och beställde varsin chailatte sen satte vi oss där ute på trappan och pratade om lite allt möjligt!
Sen kom Fian och Carro och då åkte vi upp till ekhagen och satt och väntade på 30 bussen.
Issan gick in på pressbyron och köpte en cola och de andra två gick in på lild och köpte cola de med, sen satte vi oss och väntade på bussen igen.
När den äntligen kom så hoppade vi på och åkte ner till centrum där jag och Fian hoppade av, tio minuter senare kom mamma och hämtade upp oss sen åkte vi hem.
Sen bråkade jag lite med mamma och tog sönder ett par saker men det är en annan historia...

Idag sov jag till två ungefär, men var faktiskt uppe till över fem.
Har städat hela dagen och sålt saker till fian och tobbe, tjänat över hundra kronor på skräp, yeah.
Tror att jag ska till Casper om en stund,  annars vet jag inte riktigt...
Ska iallafall vara ute med lite söta mäniskor ikväll igen, hoppas på en riktigt awesome kväll ! ;)
Ni får bilder från igår senare, och denna gången ska ni verkligen få dom, haha :)
Ha det så bra för det har jag så ses vi senare!

Bild från i förrgår.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0