Ingen kommentar.

hej! Är hemma från en mysig dag nu!
Började med att åka till asex med Fian, rätt mys ändå faktiskt, hade tänkt åka med Issan men hon skulle till stan med susanne...
Iallfall så gick vi in på H&M först, jävlar vad snygga kläder jag hittade idag, haha hade dock skit lite pengar så kunde knappt köpa något :(
Köpte iallafall en svart klänning, ett rött linne och en ögonbrynpenna, ögonbrynen blir ju fan sjukt mycket snyggare!
Fikade också på espresso house när vi ändå var där, chailatte, varmchoklad och chokladbollar ;)
Stack hem vid fem ungefär, duschade lite snabbt sen stack jag ut vid sju och träffade Issan och ocea.
Vi köpte glass till Issan sen satt vi på en bänk och ringde till Tea och tjatade på att hon skulle gå ut.
Hon kom en stund efter åtta, fick min tröja fast nej det fick jag inte alls för glömde den...Haha.
Vi stack iallafall ner till lekparken och gungade, pratade lite om allt möjligt också.
Sen stack vi upp till konsum, Issan köpte chips, om någon undrar .. ;)
Satte oss på elskåpet och snackade lite till... Åt choklad och chips typ.. Skrek hej till Jonathan och Billy också haha :D
Sen stack vi ner till lekparken igen.
Blev tvungna att gå för Ocea frös, haha förstår inte riktigt hur hon kunde göra det men ajja ;)
Började gå upp mot skolan, hittade en katt och en igelkott, så söta!
Blev tvungen att klappa katten... ett X antal gånger..
Men iallafall så stack jag hem en liten stund senare och nu sitter jag i sängen och är hungring som fan så ska ta och äta lite sen tror jag att jag ska "hissa och dissa" bara för att jag har så sjukt tråkigt, puss hej!


Kommentarer
Kajsa

Vinnaren av dagens blogg + en ny omgång! =D


http://kajsaochtuvas.blogg.se/2012/july/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html

2012-07-25 @ 23:29:39
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0