Jagharvärldensbästavänner

Hej! Kom hem vid halv tolv ungefär, så sjukt mys!
Drog till Tea vid tre ungeär.
Bytte om till bikini där och lite sånt sen stack vi till ica och träffade Issan.
Köpte varsin cola sen stack vi ner till sjön och solade, jätte mys!
Vi pratade lite oså, haha :)
Efter en stund gick issan och jag i och badade, rätt skönt ändå faktiskt, haha tog en stund innan vi doppade oss bara ;)
Hahaha sen flöt det omkring något i vattnet och då började fantasin gå igång... Haha slutade med att saken var en kamelont iallafall, hahaha störda :D
Gick iallafall upp ur vattnet efter en stund och solade lite till.
Sen kom Simon och alla andra (kommer inte ihåg vilka det var, haha) fram till oss, Simon började små prata och frågade om vi ville bada, haha till svar fick han "jag badar om ella badar" "ska vi bada nu?" "aha..:" "mm" "men.." slutade med att han tröttnade på att sitta där och badade själv, haha ;)
Vi stack iallafall där ifrån vid sju tiden, åkte till Ica och köpte glass.
Tjugoen kronor bort kastat på en glass jag inte orkade äta upp... Haha så sämst :(
Träffade Oscar nere vid Ica torget, pengaaaaaar! ;)
Sen stack jag och Issan till henne och Tea till sig.
Plattade håret och lite så sen drog vi ner till krogen och åt pizza.
Började prata om mens mitt i allt, hahaha skäms fan över oss båda nu efteråt HAHAHA folk måste ju trott vi var dumma i huvudet... !
När vi ätit klart stack vi till Tea, laddade Issans mobil och rotade i Teas rum typ.. ;)
Sen stack vi ut igen och träffade Emil uppe vid Ica.
Stack upp till skolan efter en stund sen ner till Ica dirket igen, haha lamt.
Vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde, gick omkring lite..
Sen stack vi iallafall till konsum och hittade en igelkott... Hahaha när igelkotten sprang över vägen fick nog de flesta ont i öronen... Hahaha sjuka.
Iallafall så träffade vi någon... Jag kommer inte ihåg vad han hette men han vann en tjugabara för att emil var emil eller något,haha :)
Satte oss iallafall på elskåpet och gjorde skugg-figurer, trodde jag skulle dö av skratt där ett tag!
Sen kom Oscar och tjatade lite.
Stack iallafall upp till Ica igen vid elva ungefär...Kan vart då vi såg igelkotten förresten... Ajja, skit samma.
Stod vid Ica en stund sen kom mamma, arg som fan, hihi :)
Åkte hem och stängde in mig på toan och nu sitter jag på mitt rum och mår skit för att jag saknar Casper :(
Slänger in lite bilder imorgon tror jag och kör på hiss och diss nu om en stund, så ses snart!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0