Lam dag...

Hej, har inte bloggat idag eftersom dagen var så sjukt lam!
Gick upp vid klockan fyra och åt lunch, kollade lite på teve med Tobbe, åt jordgubbar, annars inte ett skit!
Eller jo, på kvällen satt hela familjen ute på altanen och pratade... Vi är nog stördaste familjen i världen... HAHAHAHA!
Sen satt bara jag, mamma och pappa och pratade om lite speciella saker... hm...
Tur att Casper  var social och att jag hade mobilen i handen... Hahaha fyfan vad pinsamt!
Nu ligger jag iallafall i sängen och slänger min mobil i väggen, har nog aldig varit så förbannad på en mobil förr...
helvetesjävlacptelefonsombarakangåochdöellernågotärsåjävlapissförbannaddööööö
Alla nummer borta, alla sms borta, alla minnen borta.. ÅT HELVETET MED MIN MOBIL!!
Okej förlåt... Gonatt!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0