Lite om dagen & några svar

Hej!
Drar till Casper om en stund, tror jag... Han kommer hem vid fyra så tror jag tar en buss 16:13 från Issan men vet inte om jag hinner, hehe :(
Issan tjatar om att bada så vi får väl se... 
Började dagen med att bli väckt av mamma och Kalle, haha blä :(
Sen blev vi väckta igen... ;)
När vi var vakna ringde vi till emil så lekte Issan "kinesresturang" hahahaha kina annars? ;)
Sen ringde vi till Hannah, saknar henne sjuuuukt!
Efter det stack Issan och då duschade jag, åt lite mat, gick ut i solen och låg där i typ fem minuter, hahaha :)
Här får ni några svar och frågor iallafall...

¨Fråga: Vrf gjorde anton och tea slut?
Svar: Det tänker inte jag svara på eftersom Tea inte tycker att det är nödvändigt att alla ska veta varför... Du får väl fråga dom om du vill veta ..

Fråga: Gillar du din klass?
Svar: Nej... Jag älskar den mer än mest! :D

Fråga: Vad är det som är så bra med issan och tea?
Svar: Dom är lika störda som jag... ;)

Fråga: Är du oskuld?
Svar: Failar alltid och svarar fel på denna fråga men ja, tror jag haha :D

Ha det så bra så får ni bilder och mer text om dagen i kväll!
 


Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Hej sötis! Vad ska du hitta på idag? :)

Svar: Hej, på dig söte!Haha gulligt att du frågar! Jag ska faktiskt träffa en vän som jag inte träffat på ungefär ett år, så det ska bli jätte kul! Vad ska du själv göra då? :D
ella

2012-07-22 @ 01:19:38
URL: http://jaasses.webblogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0