Love my life!

Ni fattar inte hur jävla lycklig jag är!
Allt är verkligen perfekt just nu!
Men iallafall, kom hem vid elva från en sjukt awesome dag, igen, haha :D
Började dagen med att sova såklart, skulle ju stuckit till ekhagen men nej, jag förstörde allt igen och blev skit sur som vanligt... :(
Men eftersom Casper är världens gulligaste mäniska kom han till tenhult och gjorde mig glad istället!
Stack iallafall ut till busshållplatsen och mötte Issan vid fem, sen drog vi ner till em [tenhults möbler] och träffade Casper, haha mådde jätte bra bara genom att se honom!
Vi satt där en stund, ringde till emil och kollade vart han var, eller vi kanske bara messade, haha kommer inte ihåg...
Kommer dock ihåg att vi inte orkade vänta och började gå ner mot sjön istället... Jag kletade av blod på marken och Casper spottade på marken... Sen var vi stolta över att vårt DNA fanns på marken, hahaha ;)
När vi var framme vid sjön parkerade vi Issans cykel eller vad man ska säga och så kom emil.
Sen vet jag inte riktigt hur eller varför men då är Casper och jag på väg ut på bryggan...
Stod där och skrek att han inte skulle putta i mig en stund, haha och eftersom jag hade shorts och skor på mig sa han åt mig att ta av mig skorna ifall jag skulle "rammla" i... Så tog av mig dom.
Sen låtsades han putta i mig igen, haha var jätte rädd :(
Sen satte vi oss ner, satt i hans knä typ och rätt som det var hade han knuffat ner mig i vattnet... Var faktiskt rätt varmt, haha trodde det skulle vara mycket kallare!
Sen gick jag upp på bryggan igen och då hoppade Casper i, sen gick vi båda in mot stranden... eller gick och gick... båda sprang som fan eftersom jag var rädd att han skulle putta i mig igen och han jagade mig ju då så klart... haha :(
Sen satte sig Casper ner bredvid emil på en bänk och då gick Issan och jag ut för att bada.
Hahaha, trodde jag skulle dö av skratt när Issan stod och lät som en åsna när hon skulle doppa sig, haha jag älskar verkligen den där tjejen!
När vi stått och härmat varandra en stund gick vi upp igen för Issan skulle hem.
Så bytte Issan om medan jag höll på att frysa ihjäl :(
Emil och Casper körde på att vara osociala så de satt och pratade en bit bort...
Sen stack Issan och de andra följde efter, med mina skor... Och eftersom det var grus kunde jag inte springa efter... Så stod och skrek på Casper en stund, tog ju sin tid innan han fattade något... Då kom han iallafall och gav mig mina skor.
Då märker han att något på hans hörlurar är borta så då letar han efter den där saken en stund utan resultat...
Sen gick vi iallafall till em igen, satt där och pratade typ.. Frös också, eller iallafall jag haha :)
Efter en stund stack vi ner till Ica för att emil skulle prata med Carro tror jag.
Vid Ica träffade vi iallafall Issan, hon hade med sig ett par leggings till mig, kärlek!!
Då gick vi iväg lite så bytte jag den kalla och blöta bikinin mot torra underkläder och tog på mig min stickade tröja och Issans byxor då.
Sen kom Casper och Emil, de satte sig ner och pratade igen, hahha aldrig pinsam tystnad när de är med varandra! ;)
När Issan värmt mina fötter och de pratat klart gick vi till konsum, satte oss på elskåpet såklart!
Casper kastade chips på allt och alla annars gjorde vi inte så mycket egentligen... Issan och emil försvann lite... ;) ;) ;)
Hahaha, jag och Casper satt väl klar och små bråkade om att jag hade sagt "nä" tidigare... Vi är fan töntiga... Hahahaha :o
När Issan och emil kom tillbaka och vi suttit där en stund gick vi till pingstkyrkan och satte oss vid lekplatsen där, i en båt...
Sen blev jag halvt våldtagen av Issan och Casper, alltså herre gud, hahaha perversa!
Sen stod de och bråkade om min rumpa typ tror jag...
Under tiden hade emil försvunnit så då stack Issan också och då satt Casper och jag kvar i båten, haha.
Efter en stund stack vi upp till Ica eftersom det var dit Issan och Emil gått.
De satt och gungade :D
Sen satt vi där och pratade lite eller något, sen skulle Casper hem så då stack vi ner till busshållplatsen.
Gav honom de arton pussar jag var skylldig honom, haha
När Casper åkt gick vi omkring lite... Haha stannade en bit ifrån krogen.
Issan och emil hade kul med ett par stolpar.. hm... Medans jag satt på marken och asgarva haha ;)
Sen la sig emil på marken och Issan och jag tog en massa kort typ...
Ringde till Hannah mitt i allt, kan ni fatta att hon kommer hit och träffar mig och Issan i morgon?! Jag har saknat henne som bara den och nu äntligen... Åh, jag älskar mitt liv...!
Haha efter en stund kom Lizen och plockade upp mig, sen åkte vi hem, jag åt lite mat och åt godis med pappa, trevligt.
Dagen var iallafall toppen och jag är så lycklig så det knappt finns!
Känns rätt bra att ha världens underbaraste vänner, världens snällaste faster, världens gulligaste och mest underbara pojkvän, också! Seriöst, jag älskar mitt liv.
Lägger in bilder från igår och förrgår i ett annat inlägg så ses snart igen!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0