Mys igen !

Som sagt kom Åsa och Anders innan.
De satt och pratade och jag fixade i ordning mig på rummet...
Åt vid typ sju/åtta sen stack jag ut, träffade Issan, Tea och Casper.
Vi gick ner till lekparken och blev sura, eller jag blev iallafall det, för att de var andra där... Satte oss iallafall på ett pingisbord, pratade lite, fick reda på vissa saker... Alltså herre gud, alla omogna mäniskor som bara utnyttjar fandra mäniskor kan fan dra åt helvetet, börjar bli skit trött på sånna idioter!
Men iallafall så gick Casper och Tea och gungade medans Issan och jag satt kvar och pratade lite.
Sen gick vi också dit när vi tröttnat på att prata typ, haha, satte oss på bänken och så... Pratade lite till, blev kittlad och ah...
Haha sen tog jag minst hundra bilder på när Issan och Tea pussades, bara för att de aldrig blev nöjda.. Bilden ligger iallafall ute på både instagram och facebook ;)
Sen blev jag halvt våldtagen som vanligt... Haha först knäpper Casper upp min bh sen kommer issan och försöker slita av den... Tur att Tea finns, haha! :)
Issan stack en stund senare, för hon skulle hem och packa och äta?
Vi andra stannade kvar och pratade om drömmar vi hade när vi var små... Sen blev det att vi pratade om spöken istället och skräck filmer oså... Fan vad rädd Tea var, haha min tönt!
Satte oss iallafall vid busshållplatsen, Casper fortsatt prata om sina spöken och PANG så hade han Teas hand på vänstra kinden... Haha trodde jag skulle dö av garv... Och just nu känner jag mig jätte elak... Hahaha min skadeglädje som uppstår när Tea slår honom och jag sparkar honom på ställen där killar inte vill bli sparkade... If you know what i mean? ;)
Iallafall så satt jag i Caspers knä och Tea stod och kollade på oss med tår fyllda ögon typ? Haha usch vad rädd hon var :o
Då ringde hon till Mia och frågade ifall hon fick sova hos mig men nä...
En stund senare kom Caspers buss, sa hejdå och så... Kommer sakna honom!! :(
Iallafall så stack Tea och jag till Ica torget, ringde till Mia igen och tjatade om att Tea skulle sova hos mig men "ett nej är ett nej" -.-
Stack hem till mig iallafall, lyssnade på musik och tänkte glada tankar när vi gick igenom skogen oså, haha :)
Hann inte göra något speciellt hemma eftersom Mia kom och hämtade Tea..
Sen sitter pappa ute på altanen och säger saker han kommer ångra... Pfft, idiot, host.
Satte mig på rummet och var skit sur, skickade iväg ett sms till Casper sen ropade jag på Fian så satt vi på mitt rum och pratade om lite allt möjligt, lite mys ändå ;)
Sen bestämde vi att vi skulle kolla på film.
Satte igång Wallander och tjockade oss med ostbågar, mys det också!
Somnade till i soffan ett par gånger men nu är jag jätte pigg! :)
Sitter på golvet och messar med Casper och minns... haha saknar fan allt :(
Ajja, ha det så bra så bloggar jag senareeee!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0