Mys!

Haft en jätte mysig dag idag, haha ;)
Blev väckt vid ett, åt lunch, duschade, torkade håret, sen stack jag, mamma, Fian och Tobbe ner till hemmakväll.
Hyrde ett par filmer och köpte lite godis.
På hem vägen köpte vi pizza sen åkte vi hem, åt på direkten inne vid teven och kollade på en av filmerna, riktigt bra faktiskt! :)
Efter filmen plockade mamma undan disken oså, hjälpsamma barn har hon också! Eller..?
Sen satte vi på den andra filmen, den var hur jävla bra som helst! Rekomenderas starkt! [haha kommer inte på vad den heter nu så lägger upp bild på båda filmerna imorgon!]
När filmen nästan var slut kom pappa hem, han har typ vart i tyskland eller något... Han hade köpt godis till mig... :D :D :D
Efter filmen stack jag in på rummet och började gråta pga ett gulligt sms, hahaha känslig?
Jag älskar Casper mer än mest!
Och nu sitter jag i sängen med Katja i knät, messar med issan och casper, mys det också! :)
Började skriva lite på min svenska berättelse (som skulle vart inlämnad för ett tag sen... yeah..) blev sjukt inspererad av båda filmerna faktiskt så hoppas på att jag skriver klart den nu... ;)
Men ha det så bra så ska jag sitta här och tagga ihjäl mig tills imorgon! Som faktiskt är idag... Haha hejdå!


Kommentarer
Caroline ♥

sv, gud vad gullig du är, tack så mycket :D ♥

2012-07-20 @ 01:27:19
URL: http://caroliiines.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0