Några svar

Svarar på femton frågor just nu, annars blir inläggen så långa och jobbiga att läsa :)

Hahaha, det är en fråga som dykt upp väldigt ofta och det är hur det går mellan mig och Casper så svarar på den här istället för flera gånger: Det går väl typ jätte bra? :) , haha saknar honom dock :(

Fråga: Har du några som du hatar?
Svar:
Haha, självklart har jag de, tänkte dock inte skriva ut villka här på bloggen ;)

Fråga: Vad älskar du mest på hela jorden?
Svar:
Mina vänner! Men om det ska vara en sak så är det nog mobilen, haha (a)

Fråga: Vad skulle du ta med dig till en öde ö(bara 3 saker)
Svar:
Fickkniv, mobil, sådär hur-man-tar-sig-där-ifrån-bok ;)

hur ser din första mobil ut?

Svar: Haha fick leta en stund, men nu hittade jag den och tog en bild! Fick den när jag var åtta av farmor ;)

Fråga: Hur länge har du gillat casper?
Svar:
Har ju alltid gillat honom på ett sätt men det var nog några veckor innan skolavslutningen, kommer inte riktigt ihåg, haha :)

Fråga: Har du någon gång varit full?
Svar:
Nepp

Fråga: Har du testat att röka någon gång?
Svar:
Hm... Ah... :s

Fråga: Vem var din första pojkvän?
Svar
: Helt ärligt har jag aldrig haft en riktigt pojkvän, haha har haft jätte många men ingen riktig... Och nu låter det som om jag hittar på en massa människor och kallar de för mina pojkvänner... haha, men ne har haft över tio stycken... Men har aldrig haft ett seriöst förhållande, seriösaste är Casper liksom...
Men första "pojkvännen" var Jesper i trean, hahahahahaha ;)

Fråga: din första kyss? berätta med vem och när!
Svar:
Samma sak här, haha har aldrig haft någon riktig förens Casper...
Och det var någon gång... Under en trappa fast bredvid... Öhm... Ajja :)

Fråga: Vad brukar du tänka på när du ser någon du inte känner?
Svar:
Hahaha, brukar inte tänka något speciellt? :)

Fråga: när börja du blogga o varför?
Svar: Första gången jag började blogga var i femman/sexan där någon gång... Haha hade en blogg tillsammans med Tea under den absoluta fjortistiden, usch..
Men när jag började blogga mer seriösare var väl rätt tidigt i sjuan någon gång tror jag :D
Och jag vet inte riktigt varför... Gillar att berätta vad jag gör på dagarna, haha

Fråga: vad är du rädd för?
Svar: Haha, har några saker jag är skit rädd för, annars är jag faktiskt inte speciellt rädd av mig..
Sak ett: clowner!
Sak två: Dockor, speciellt porslinsdockor...
Sak tre: Spindlar, dock bara de stora
Sak fyra: Gå i skogen när det är riktigt jävla mörkt...

Fråga: vad skulle du göra om du fick 10.000 rakt mer i fickan?
Svar: haha, shoppa ;)


Kommentarer
johanna sofia

ÅHHH CLOWNER, HATAR DEM!! du är typ den enda som är rädd för clowner oxå :O

Svar: Hahaha, hatar de också, så sjukt äckliga och läskiga :(
ella

2012-07-19 @ 00:32:03
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0