Nu taggar vi!

Sjukt taggad tills på fredag!
Tror jag och Issan drar på bio, ser förmodligen LOL, efter bion tar vi troligen en fika på espressohouse och sitter och pratar som vanligt, haha :)
Sen sticker vi till tenhult på kvällen och har kul som fan! Hoppas på att det inte regnar då.. Skulle vara kul om solen kunde lysa för en liten stund iallafall...
Är taggad så det räcker och blir över! Saknar tjejen enormt!
Är sjukt taggad tills på lördag också då Casper kommer hem!
Sticker till honom vid tre, fyra någon gång, vet inte riktigt vad vi gör men ska bli så jävla kul att träffa honom igen! saknar honom så mycket så jag döööööör :(
Saknar både han och Issan så det gör ont faktiskt!
Men ska fortsätta med att ligga i sängen och plågas av ett hemskt sommarlov! Ses senare! ;)
 

Gammal bild menmen, har inga andra på denna datorn typ... :S


Kommentarer
Jonna

Hej jag driver bloggen jonnaaslev.blogg.se!
Du frågade i fall vi kunde göra ett blogg byte och nu följer jag dig så nu får du följa mig! : D

2012-07-18 @ 20:50:42
URL: http://jonnajana.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0