Nytt.

Haha ny design igen, men denna gången är jag faktiskt riktigt nöjd, ska dock fixa om headern pytte lite i morgon.
Men ajja, hur mår ni? Själv mår jag sådär, lite små ont i magen för att jag ätit för lite och rätt ont i huvudet för att jag sovit för lite, menmen ;)
Lam dag, började som vanligt med att sova bort den, skulle stuckit till ekhagen men kännde att det inte var någon idé klockan fem på etermiddagen så då stannade jag hemma och fixade designen istället.
I morgon blir det att åka till ekhagen så fort jag vaknar typ, haha, antar att jag stannar hos Casper hela dagen sen på kvällen tror jag att jag drar ut med Tea i tenhult, kanske Filip och Ch/Kristian också (haha, måste fråga hur han stavar sitt namn om han kommer imon...). Fast kan ju bli så att jag stannar hos Casper på kvällen också, vi får väl se helt enkelt...
Ska göra dag tretton(...?) och fjorton(..?) så vi ses om en stund som vanligt!
 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0