Sjukt awesome!

Sjukt awesome dag! Blev dock inte som den skulle...
Började med ett par damp utbrott, hehe ... Sen vid halv tre stack jag och mamma och hämtade Issan sen stack vi till vårdcentralen och fixade ny medicin.
Efter det stack vi till bion, sprang in och frågade ifall de hade kvar våra platser,... Hahaha hon i kassan hade lite problem med att vi kom tre minuter innan filmen börja... Men vi fick iallafall våra platser, köpte en hollywoodmeny sen gick vi in och satte oss, lite små pinsamt... Haha :)
Filmen var iallafall sjukt bra!
Efter filmen sprang vi till busshållplatsen eftersom det regnad som fan ;)
Bussen kom efter knappt en minut och då stack vi till östracentrum, sprang till espressohouse, beställde varsin chailatte och varsin chokladboll.
Vi satt och pratade om lite allt möjligt, mys!
När vi fikat och pratat klart gick vi in på gina, Issan köpte ett par trosor och en tröja sen stack vi till newyoker...
Provade skiiiiiiiit snygga behåar!
Men köpte iallafall en tröja, sjukt snygg om jag får säga det själv... ;)
Sen stängde allt så då gick vi in på McDonald's, köpte en cheesburgare och Issan en mellan pommes.
Stack till Issan vid halv åtta, bytte om till bikini eftersom vi hade tänkt bada...
Tog Issans cykel och började cykla mot sjön, hittade en massa små grodor, så söta!
När vi nästan var framme ångrade vi oss, haha va ju skit kallt :(
Stack till krogen och åt pommes istället, haha :D
När krogen stängde cyklade vi runt i tenhult och letade efter ett ställe där issan kunde byta om till mjukis...
Hahahaha såg lagom stört ut när hon stog bakom kyrkan och bytte byxor!
Såg en sjukt stor groda där också! Hahaha usch :(
Sen cyklade vi omkring lite till och åkte upp till ica, ringde mamma och frågade ifall jag fick sova hos Issan men neeeej, stod och skrek över halva tenhult, hahaha... :(
Sen stack vi hem till mig för att fixa saker så jag kunde sova hos Issan iallafall...
När vi var hemma fick jag inte gå ut igen och inte gå hem till Issan så då stannade Issan här istället, fick alltså nästan som jag ville :D
Nu sitter vi och kollar på film, mysigt!
Ni får bilder från idag imorgon... Och denna gången lovar jag, haha :)
Sjukt bra dag iallafall, måste göras om ett par gånger!!
Både jag och Issan drar till ekhagen imorgon, ska dock inte till samma ställe...
Vet inte om vi drar till tenhult senare på kvällen, Casper verkar inte villja så vet inte riktigt hur jag gör... Men det blir säkert bra iallafall!
Och som sagt får ni bilder imorgon, ska försöka ta några imorgon också så får ni ännu fler ;)
Men ha det så bra så ska jag dampa på en person som krossar min kompis hjärta om och om igen, börjar bli jävligt trött på det nu...
Puss på er :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0