Sjuttiotvå år...?

Hej! Sitter på golvet med datorn i knät, var nyss ute med Missi och plockade bär :)
Hahaha vet inte riktigt varför vi gjorde det men det var rätt mys iallafall... Förutom när hon bet mig...
Och nu låter jag helt jävla dum i huvudet eftersom jag har plockat bär med en katt... Men jag är som jag är och det kan ingen ändra på! :P
Tror Åsa och de kommer hit snart, om typ fem minuter kanske, haha.
Drar ut i tenhult i kväll, hoppas så att det gör ont att Casper kan komma!
Två veckor utan honom är som sjuttiotvå år för mig :(
Sen sticker ju Issan iväg på söndag också...
Samma sak här två veckor är som sjuttiotvå år, dock ska hon bara vara borta i en vecka så då blir det väl som trettiosex år... Men iallafall, usch :(
Tur att Tea är hemma iallafall..!
Men ska fixa i ordning mig nu, innan de andra kommer, hejdå! :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0