Sorry

Bloggade ju inte igår, hehe... Men hann helt ekelt inte
Blev väckt vid ett, fixade mig snabbare än snabbast sen drog vi till burgerking och åt.
Efter det stack vi till eko och köpte en massa onödiga saker hahaha ;)
Köpte dock två skit sygga nagellack, inte lika onödigt!
Efter eko drog vi till citygross, haha jag och Tobbe följde den där tågrälsen igenom hela affären... Nu när jag tänker efter är jag sjukt barnslig..
Sen stack vi till willys, stannade kvar i bilen och skämde ut mig för halva jönköping... Satt och sjöng "never say never" och "summer paradise" det högsta jag kunde typ.. :s
Åkte hem efter det och gjorde inget speciellt... Tea kom efter en stund så fixade vi dip dye på henne, ingen skillnad typ men hon får vara nöjd ändå... !
När vi var klara stack vi ut och träffade Issan, fick tillbaka mina solglasögon sen stod Tea och jag och var sådär lagom yra...
Sa hejdå till Issan efter en stund sen stack jag hem och åt.
Satte mig i soffan med mamma och pappa och spelade lite yatzy, tråkigt som fan men lite mys ändå!
När i spelat klart kom Fian och Tobbe så körde vi en runda till, fick runt sextio  poäng medan de andra fick runt tvåhundra, duktig eller? :)
En stund senare gick Fian, jag och Tobbe in, letade upp ett par låtsaspistoler sen sprang vi omkring i hela huset och skrek och sköt... HAHAHA som sagt, barnslig...
Tröttade efter en rätt bra stund såtog en kall dusch sen gick jag och la mig, messade lite med Casper typ :)
Och idag har jag inte gjort ett skit!
Tror jag ska träna lite om en stund, ska fan skaffa muskler nu!
Hejdå, ses senare! :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0