Taggar

Sitter inne på mitt rum och taggar en sjukt bra dag!
Casper kommer hit tror jag, vet inte riktigt när om han ens ska det men han sa att han skulle det igår, men vi får väl se.
Om bara några timmar kommer Issan hem, saknat henne som fan och hon har bara vart borta i typ två dagar, kommer inte klara mig när hon åker iväg i en vecka.. Måste ffråga vart hon ska åka, har glömt haha.
Men iallafall...
Dagen blev inte som den skulle igår, var ju meningen att jag skulle va med Casper men fick inte gå ut helt plötsligt...
Så satt hemma hela jävla dagen, tur att det finns något som kallas sova.
Stack ut senare på kvällen, vid halv tio ungefär och lämnade Teas tröja och hämtade Caspers hatt.
Stog nere vid stationen och pratade lite, sa hejdå oså typ? :)
Haha, kommer sakna henne i två hela veckor och förmodligen lite till, men ha det så kul dit du nu ska HAHA.
Ska ta och platta håret, sminka mig och messa Casper och fråga om han skulle komma hit eller inte, ajja, puss :D

Webcam bild från några dagar sen, haha usch, men har inget bättre att bjuda på för tillfället ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0