Woho!

Livet är kvar på toppen och allt är underbarare än underbarast!
Kom hem vid elva ungefär, sjukt bra dag! Enligt mig iallafall...
Skulle åkt till Casper på morgonen men sov lite för länge... Så gjorde inget speciellt på förmiddagen.
Vid fem ungefär stack jag ut och mötte Issan vid Ica, vi gick ner till konsum och mötte Casper som kom efter en stund.
Satt vid busshållplatsen en stund... Blev kittlad så jag knappt kunde andas, haha ;)
Sen stog Issan och Casper och sparkade på varandra... Eller jag vet inte riktigt vad de höll på med faktiskt... Sen blev Issan sur, sen blev Issan glad sen stack vi till Ica och träffade Emil! Sjuuuuuukt längesen! eller nej, några veckor men ajja ;)
Stog och kramades och pratade lite typ.. haha :)
Sen tog Casper min mobil så stog vi och bråkade lite om den som vanligt och under tiden pratade Issan och Emil.
Lite senare kom det en massa folk och jag vet inte vad .. Haha ;)
Sen skulle Issan hem och äta,.
Så då går vi upp på taket, sitter där uppe och de pratar om atlas? hahah :)
När vi blivit tillsagda att gå ner ifrån taket springer Emil och Casper omkring och töntar sig, HAHAHAHAHA trodde jag skulle dö av skratt... Skruvar... HAHA
Sen åkte det förbi en polis så vinkar Casper och någon minut senare kommer polisen och vill se på Emils moppekörkort och undrade vad Casper ville... HAHAHA så lamt...
Sen stack polisen och de fortsatt prata om skruvar... Sen blev det lite bögkramar oså... Sen började Casper ta av sig kläderna och ja, ni vill inte veta vad som hände sen.. ;)
Hahaha, ne, han knäppte faktiskt bara upp skjortan... Men men ...
Efter en stund kom Issan tillbaka och då stack vi till konsum, red på hennes rygg på vägen dit HAHAHA tyckte det var jätte kul, när vi var framme satte vi oss på elskåpet som vanligt, haha :)
Emil fick ont i magen och låtsades att han hade mensvärk så då stack han hem...
Vi andra stannade vid Ica och frös typ, haha.
Sen blev Issan ledsen typ... Sen skulle Casper gå... Sen kom han tillbaka när Issan och jag skulle leta efter prästkragar.. hahaha ;)
När Issan gått och hämtat en och jag fått förklarat för mig varför Casper inte åkte hem gick vi ner till stationen.
Väntade där i någon minut sen åkte Casper.
Issan och jag stannade kvar en stund och pratade lite... Kommer inte träffa någon av de på en vecka typ, mitt ägiga liv suger, haha ;)
Gick hem kvart i elva typ..
¨Känner mig jävligt duktig som lyckades gå vilse på grannens tomt HAHAHAHAHA så sämst... :(
När jag vart vilse i typ tio minuter ringer jag mamma och så förklarade hon hur jag skulle gå typ.. Sen var jag inte vilse längre :)
När jag kom hem värmde jag överdrivet med Tacos och satte mig inne på Tobbes rum och åt.
Och nu sitter jag i min säng och messar med Issan, höhö.
Tog tyvärr inga bilder idag... Men ni får ha det så bra så bloggar jag mer i morgon!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0