Yeah!

Packat och klart!
drar till issan om en stund! Sen kommer Hannah runt sex tiden tror jag, taggad som vanligt haha :)
Är dock lite små sur... Skulle åkt till Casper men eftersom jag är en idiot gick ju inte det... Eller jo, det gick men var så arg så jag inte kunde göra annat än dunka huvudet i väggen.. Skulle nog inte vara peciellt kul för Casper och kolla på när jag hade mina små utbrott... ;)
Men iallafall, hoppas på en bra och mysig kväll/natt... !
Hahaha måste messa Casper och säga förlåt... Fick typ dåligt samvete nu när jag tänkte på att jag inte åkte dit igår eller i dag, haha :(
Kommer förmodligen inte blogga mer idag, kanske något snabbt inlägg ifrån mobilen... Och gissa vad? -Ni får bliderna i morgon! ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0