25 juni&lite om igår

Brist på rubriker... Nemen hej :)
Sitter i sängen och vaknade för knappt tio minuter sen!
Kom på att jag inte bloggade om kvällen igår... Jätte mysig kväll i alla fall.
Satt mest i soffan med familjen och åt och kollade på film... Var fan längesen man gjorde det..
Och idag när man vaknar ser man att det är samma äckligt väder som det vart hela sommaren nästan... Bara en massa regn, usch!
Men det kommer bli en awesome dag&kväll idag hur mycket det än regnar! Eller jag hoppas det i alla fall...
Börjar dagen med att fixa mig och äta frukost [haha ;)], sen åker jag förmodligen till Ekhagen och träffar Casper.
Och ikväll åker jag tillbaka till Tenhult och är med Issan och då ska vi ha kul som fan!
Måste ju säga hejdå till dem nu när mamma tvingat mig åka till helsingborg i morgon... Hela veckan är förstörd nu ju!
Men jag överlever... Hoppas jag...
Bloggar mer ikväll för nu ska jag fixa mig och äta frukost ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0