30 dagar!

Nu kör jag igång med trettiodagar!
Ni får snart ett inlägg om vad som hände både igår och i förrgår!
Ska dessutom göra ett till inlägg med dag ett!

Dag 01 – Fem fakta om mig och en nytagen bild
Dag 02 – Mina närmaste vänner 
Dag 03 – Tre saker jag önskar mig
Dag 04 – Min favorit plats
Dag 05 – En kort text om hur jag ser mig själv som person
Dag 06 – Tre saker jag dissar och tre saker jag hissar
Dag 07 – Tio saker du förmodligen inte vet om mig
Dag 08 – Ett eller flera minnen  
Dag 09 – Mest nöjd med när det gäller uteende 
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min favorit färg och varför 
Dag 12 – Någon jag älskar som jag vet älskar mig tillbaka 
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Bloggar jag brukar läsa
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Någon som alltid får mig att le 
Dag 17 – Mitt favoritämne i skolan 
Dag 18 – Mina husdjur 
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Favorit låt och varför 
Dag 22 – Favorit plagg och varför
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Något jag är stolt över 
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Någon jag kan vara mig själv med 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Saker jag är beroende av 
Dag 30 – Min "innan jag dör lista" 


Kommentarer
Alice The One You Dont Know

Lycka till med att göra varje dag... Har själv försökt då jag hade blogg!

2012-06-23 @ 14:19:02


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0