Dag ett!

Dag 01 – Fem fakta om mig och en nytagen bild

Fakta ett: Jag är förmodligen en av världens lyckligaste tjejer just nu!
Fakta två: Jag älskar uppmärksamhet av kompisar...
Fakta tre: Jag brukar klippa mig själv eftersom det [tydligen] bara är jag som fattar hur jag vill ha mitt hår!
Fakta fyra: Jag älskar mina kompisar så sjukt mycket men har rätt svårt för att visa det...
Fakta fem: Jag måste ha mascara på mig för att jag ska kunna känna mig fin.
Extra fakta: Jag hatar att de har ändrat på blogg.se tog ju fan en timme innan jag hittade vart man gjorde nya inlägg -.-


Bild från igår!

Ses strax eftersom jag ska skriva om igår och iförrgår!


Kommentarer
Alice The One You Dont Know

Otroligt söt du är!
Glad midsommar i efterskott!

2012-06-24 @ 19:36:29


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0