Dag fem!

Har sjukt tråkigt och klockan är faktiskt över tolv så här får ni dag fem.. ;)

Dag 05 – En kort text om hur jag ser mig själv som person

Jag är en person som vet vad jag vill om jag nu vill något, men vet också när jag inte vill något.
Jag har lätt för att bli förbannad men anser mig själv som mästare på att hålla tillbaka ilska.
Jag ser mig själv som en av världens lyckligaste människor... Så underbara vänner så det finns inte!
Jag är en person som stör mig på förändringar... Jävligt mycket...
Jag är också en sån person som tänker hela tiden, på allt och inget... Oftast på minnen eller saker/personer jag saknar...

Det där var väldigt kortfattat om hur jag ser på mig själv...
Ser dock inte bara på mig själv som en sådan person, är faktiskt en sådan person.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0