Dag sju!

Dag 07 – Tio saker du förmodligen inte vet om mig

Ett: Jag gråter nästan varje dag.
Två: En av de saker jag hatar mest är när man bestämmer att man ska göra en viss sak med några/någon sen säger de att de ska göra annat.. haha, fyfan.
Tre: Jag äter pencelin HAHA.
Fyra: En av mina högsta önsknigar är faktiskt att lära mig åka skateboard.
Fem: Jag vill bli polis när jag blir stor [mordutredare egentligen men det går bra med vanlig polis också]...
Sex: Jag är kärare än kärast ;)
Sju: Jag är arg nästan hela tiden, förutom när jag är med kompisar, kan självklart vara arg då med men mina kompisar får mig att må bra..
Åtta: Tro det eller ej men jag saknar pappa HAHAHAHA :(
Nio: Jag är mobil beroende och då menar jag det verkligen...
Tio: Jag känner mig jätte jobbig när jag smsar 'han' hela tiden, ni vet säkert redan vem "han" är men ajja... (a)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0