Dag två!

Dag 02 - Mina närmsta vänner 


Du&jag för alltid!
Älskar dig något enormt Issan! Du får mig le vilket jävla humör jag än är på!
Man kan prata med dig om allt och inget, skratta åt allt och lite till, osv.
Du är en av de få personer som faktiskt förstår mig till hundra procent... Antar jag... Hahaha
Alla minnen vi har är helt underbara... Men vi måste fan skaffa fler för några av de är inte ens värda att komma ihåg ;)
Vi har kännt varandra i ungefär tio år och fler kommer det att bli!
När jag är hundratre och du är hundrafyra ska vi sitta på en bänk med ett halsband var runt halsen med ett halvt hjärta... Bästisar livet ut, okej?
Ångrar inte en jävla liten sekund med dig, du är underbar hela du och jag älskar dig sjukt mycket Issan!
Min ängel


Du och jag har skit lätt för att börja bråka [eller nae... jag har jätte lätt för att börja bråka med dig] men du ska veta att jag älskar dig i alla fall!
Vi har bråkat och fler bråk kommer det att bli, men det viktiga är att vi blir kompisar igen för jag skulle faktiskt inte kunna leva utan dig!
Jag ångrar inte en sekund att jag träffade dig Tea!
Du har hjälpt mig med så otroligt mycket, allt från en fråga på något prov till killproblem! ;)
Älskar att vi pratar om allt och inget nästan varje kväll.
Älskar dig jätte mycket i vilket fall som helst och du betyder så sjukt mycket du med!
Min andra ängel
[Har ju fan inga bilder på oss två?!]


Jag har inte ens kännt dig i ett år och ändå betyder du så otroligt mycket för mig!
Har redan jätte många minnen med dig... That's good.
Varje gång jag mår dåligt får du mig att må bra.
När jag är med dig har jag aldrig tråkigt [sa att jag hade det igår men jag bara skojade... HAHA]... och när jag är med dig är jag alltid glad [försöker låtsas att jag inte är det ibland men det brukar ju gå sådär...]
Jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner resten av livet...
Älskar dig Casper!
Min tredje ängel
[fin bild, jag vet]

Går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er!


Kommentarer
issan

Aw älskling! Älskar dig meeest! Bästisar livet ut! Ja! <3 ;*****

2012-06-24 @ 19:13:03
Anonym

Gulligt skrivet!
De är nog glada som har dig som vän!

2012-06-25 @ 01:44:26


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0