Förlåt

Förlåt Fanny... Du vet att jag älskar dig sjukt mycket!
Du betyder mycket mer än guld för mig!
Du behöver inte känna dig dissad, kunde ju inte skriva om alla mina kompisar för då skulle det bli ett alldeles för långt inlägg.
Men jag älskar dig minst lika mycke som de andra.
Och våra minnen är underbara de också, hahaha kommer aldrig glömma när vi åkte flotte och tea och jag skrek som fan så då fick du åka själv, tyckte det var jätte kul.
Eller när vi brukar sitta hos Issan och prata lite sådär, skit mytsigt, hihi :)
Du är min fjärde ängel och det vet du gumman!
Love you.

[ Har ingen bild :( ]



Kommentarer
Fanny

naww gmn älskar dig sjukt mkt och älskar våra minnen :)
Hoppas på att de blir fler :)
Kommer sakna dig sjukt mkt ni när ja reser bort i tvp en och en halv månad :(<3
You are my litel angel<33

2012-06-29 @ 01:30:24


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0