Ingen rubrik.

Kom hem för ungefär tre timmar sen, var ute med Fanny och Issan :)
Bra måndag idag... Började med att ha spanska i en halv timme, smsade mest då...
Sen hade vi matte och då diskuterade klassen lite, vilket blev till ett bråk typ... Yeah.
På engelskan kollade vi på film och på lunchen gick vi ner till godiskällar'n.
På idrotten åkte vi waveboard, eller jag stod väl mest och asgarvade åt att Oliver tryckte på en clowns näsa men ajja... ;)
sen hade vi SO, som inte var SO utan fysik, fast det var inte fysik för det var en till diskution, alltså var det ett till bråk... Men vi ska iallafall kolla på american pie i morgon och äta ostbågar och chips och sånt, sen drar jag, Tea och Issan till tenhultssjön tror jag.
Men iallafall så stack jag, Fanny och Issan hem till Issan efter skolan, vi åt lite sen stack vi ut i tenhult och satt nere vid ica.
Nu sitter jag på golvet som vanligt och funderar på om jag ska städa eller inte, förmodligen ett inte...
Har inte mycket mer att blogg om, så bloggar imorgon om hur dagen var eller något, hejdå.


fuck you.



Kommentarer
tejp

Fuck you tvååååå ;) <3

2012-06-17 @ 11:11:18


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0