New in & bakken

Köpte ny parfym idag, eller mamma köpte en ny parfym till mig idag.. ;)
Ni får bilder oså imon på den...

Var på Bakken idag, alltså ett typ tivoli i danmark... Haha öhm...
Ajja började dagen med att bli väckt jätte tidigt, blev tvingad att äta lite frukost, sen fixade jag mig och sen åkte vi ner till båten...
På båten skulle ju såklart de andra köpa godis som jag satt och tjockade mig med sen, usch...
När vi var framme i danmark gick vi och köpte tågbiljetter, gick på tåget och åkte tåg.. Haha ;)
Fick byta tåg eftersom det första inte gick ända dit, fick vänta ungefär fyra minuter sen åkte vi igen.
När vi var framme fick vi gå i ungefär tio minuter innan vi kom fram till bakken.
Stod i kö i några minuter sen fick vi åkband, sen åkte vi en massa tråkiga karuseller, rätt onödigt om ni frågar mig..
Vi åkte hem runt sju tiden(?).
På båten hem gick mamma och jag in i en av 'affärerna' på båten och så köpte mamma en ny parym till mig eftersom min andra snart är slut, tack till mamma!
När vi klev in till morfars lägenhet skyndade jag mig till mobilen, fyfan vad jag saknade den under hela dagen!!
Sen åt vi "kvällsmat" som inte var kvällsmat utan ostbågar, chattade lite med Tea undertiden som jag åt haha.
Men nu ligger jag i sängen och messar med Casper typ...
Ska bli så jävla skönt att komma hem imorgon!
Dock är halva dagen förstörd, antar jag...
Börjar iallafall dagen hos Casper, sen får jag se vad jag gör.. Är lite små arg på vissa folk just nu så... (a)
Men ni får ha det så bra så ska jag sova nu så det blir imorgon snabbare ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0