Ny design - Tisdags kvällen

Ny design nu igen då! Skit nöjd faktiskt :)

Seg förmiddag, hände inte ett skit!
Sen ringde Issan och fråga om jag ville va med henne och Emil, så då blev det snabb städning sen mötte jag dom vid ängen så stack vi ner till Ica.
Normala som fan ...
Sen var vi där en stund och jag kollade på när dom spelade teater... Hm..
Sen var vi lite med Oscar typ
Hahaha, TT.
Emil stack vid tio så då ringde Issan och jag till mamma och fråga ifall hon kunde hämta oss, vilket hon sa att hon inte kunde men som hon gjorde iallafall..
Och nu sitter jag i Tobbes säng och är typ gladast i världen och kan inte sluta le!
Men i vilket fall som helst var det en sjukt rolig eftermiddag/kväll!
Ska dygna med Issan i natt också, kärlek.
Hejdå så länge!


Kommentarer
tejpen igen!

Super söt design!

2012-06-20 @ 12:03:18


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0