Onsdag, torsdag, fredag och lördag

Hej, har inte kunnat bogga pga störningar med internet och sån shit...
Så skriver lite om onsdagen och torsdagen och fredagen och lite om idag...

Onsdag: Började med en halv timmes matte och då pratade vi lite om skolavslutningen och klasskampen som var i torsdags.
Efter nästan två timmars rast hade vi svenska i en halv timme typ.
Sen rast i två timmar till sen fikade vi lite på skolgården... Och sen gick vi omkring i skolan och väntade på att bilden skulle börja men den var inställd, så vi slutade ungefär vid ett :)
Issan och jag stannade kvar i skolan till 14:44 sen stack vi till tenhult och satte oss nere vid Ica och pratade lite, sen började det regna och då började vi gå hem, sen regnade det ännu mer så då satt vi oss under ett träd tills jag inte orkade sitta där mer så då gick vi ut i regnet och dansade i några sekunder sen började vi gå hem igen.
Hos Issan åt vi lite snabbt sen stack vi ut igen, sen kom mamma efter en stund så åkte jag hem och åt igen...
Onödigaste skoldagen på länge.. Men hade kul sen med Issan iallafall :) 

Torsdag: I torsdags hade vi ju klasskamp... Var en helt okej dag... Failade rätt mycket men annars var den väl bra, förutom att Jesper bröt nyckelbenet, krya!
Började med att gå runt på en massa stationer typ, sen åt vi vid elva typ, sen stack jag, Fanny och Vivi hem till Casper och satt i hans rum i några timmar... Sen stack Vivi och Fanny vid tre typ?
Så satt vi och lyssnade lite på musik typ... Sen hämtade pappa mig vid sex/halv sju(?) typ...
Sen åt jag lite oså, tror jag... Sen ringde Tea så pratade jag lite med henne :)

Fredag: Skolavslutning igår då, fyfan va skönt! Bäst dagen också! 
Sjukt stressig morgon bara..
Efter vi suttit där i kyrkan en stund gick vi ut och kramade några människor och sa hejdå.
Sen stack jag, Issan och Tea till espressohouse och fikade lite, sen träffade vi Johan och Oliver så va vi med dom en liten stund, typ...
Sen träffade vi Marven och Fadi vid Mcdonalds så stod vi där och väntade på Hamodi.
Sen satte vi oss där inne och väntade på Erwin en stund.
Och efter en stund gick jag ut och träffade Casper så satt vi och pratade, eller jag stog och han satt men ajja... xd
Sen ringde Tea och sa att hon saknade mig så då gick jag in igen, så satt Marven och höll på med sina händer eller vafan man ska säga.. HAHA pratade.
Efter en till stund, haha, stack Tea hem till sig och jag och Issan stack hem till Issan.
Så åt vi lite och väntade på deras Farmor och Farfar, sen fikade vi lite.
Sen laddade vi våra mobiler och Issan somnade i några minuter, haha så söt!
Vid kvart i tre åkte vi ner till stan igen.
Vi gick till mcdonalds och köpte glass sen satte vi oss vid sjön (eller vad man nu ska säga) och solade och skrek åt onaturliga fåglar, fyfan va stor den var! HAHAHAHA!
Sen gick vi och satte oss på en bänk vid rådhusparken fast mycket längre bort HAHA, sen ringde Tea så lurade vi (jag) henne och sa att vi såg henne och att hon skulle gå rakt fram, fast vi såg henne och vi visste inte vart hennes raktfram var, så då gick hon omkring där och trodde att vi såg henne... Sen ringde jag och sa vart hon skulle gå eftersom vi inte orkade vänta på henne mer, haha.
Sen fick hon min glass men slängde den eftersom hon låtsades var arg på mig, sen ångrade hon sig och det tyckte jag var kul.
Sen red jag på Issans rygg eftersom Tea var arg, fast sen red jag på Teas rygg också... Mohaha.
Sen gick vi in på H&M och frågade ifall Tea kunde få ett plåster, så fick hon det sen skrek jag tack över hela affären, nemen...
Sen klättrade vi lite på en konstsak, hahaha det gick ju sådär...
Sen satte vi oss ner och solade igen och Tea kollade bussar.
Så tog vi en kvart över sju, Issan åkte hem till sig och jag och Tea till mig.
Vi åt lite snabbt sen stack vi ner till Ica och trffade Casper, Issan, Carro och Ocea.
Så var vi med dem lite, sen gick Tea hem eftersom hon skulle packa.
Issan stack vid halv elva typ, sen gick jag och Casper till busshållplatsen och väntade på hans buss och sa hej till spindlar, HAHAHA manlig ;)
Jag började gå hem vid halv tolv, mötte mamma, Fian och Kalle på vägen så gick hem med dom.
Hahaha, vi gick igenom skogen och det var ju skit mörkt så stod vi där och skrek att vi skulle sätta på ficklampor på mobilerna, bara det att jag inte hade något batteri kvar så jag kunde inte, Fian hade inte med sin mobil och mamma hade ingen blixt på sin så hon kunde inte heller sätta på någon lampa... Så nästan kröp vi på marken för att komma fram HAHAHA, så störda.
Men vi kom hem vid tolv ungefär iallafall och sätter oss i soffan på altanen och äter popcorn och skit äckligt godis som pappa köpt...
Gick och la i´mig vid ett ungefär.
Sjukt rolig dag iallafall, hahahaha..

Lördag: Sov bort halva dagen, vaknade vid ungefär ett och messade lite med allt folk...
Sen har jag inte gjort ett skit... Letade lite efter datorn och låtsades städa...
Kommer bli en sjukt seg dag men tror jag ska skriva lite på svenska berättelsen som skulle vart klar för några månader sen HAHA, får väl ta och mejla den till Mikael eller något...
Men ska fortsätta låtsas städa så jag får pengar, ses! :D


Kommentarer
kommenterarN

Gött med sommarlov eller? :D

Fick det i torsdags ;)

2012-06-17 @ 11:13:40
mwhihi

Har du ingen bild på dig från i fredags?

asså kläderna och så :)

2012-06-17 @ 15:41:38


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0