Onsdag!

Sjukt awesome dag idag igen! Eller den var väl inte så speciell egentligen men den var bra iallafall ;)
Mötte Tea runt tre tiden så skulle vi gå till Ica men istället gick vi in på någons trädgård och letade efter en väg så vi kunde komma där ifrån, slutade med att vi fick gå tillbaka samma väg som vi kom ..
Sen gick vi och pratade om Teas betyg, eller nej hon gjorde det och jag lyssnade typ..
När vi var framme vid Ica satte vi oss på parkeringen och väntade på Issan, hon kom väl efter tio minuter eller något tror jag, då gick vi in på Ica för jag ville ha glass.. Beslutsångest vid glassboxen? -Yes!
Sen gick vi och satte oss på vägen och höll på att bli påkörda så då gick vi upp till skolan och satte oss på pingisborden, inte alls flum...
Efter en stund stack plockade vi bananer och gick tillbaka till ica och köpte drickor och klart som fan ska dom inte ha någon öppnare, så då står vi där och slår sönder våra händer typ HAHA.. Efter flera försök så gick Tea och frågade de i fiskbilen om de hade en öppnare vilket de inte hade... Men en liten kille gick in i affären och fixade en öppnare till oss tillsist, haha gulligt av honom!
Sen satt vi bakom ica och pratade lite om vem som var kär i Issan, HAHAHA...
Sen gick vi och pantade flaskorna sen stack vi ner till konsum och letade efter en lök Mia hade glömt där... Typ som om den skulle ligga kvar.. host...
Köpte tablettaskar iallafall, sen satt jag på elskåpet (tror jag att det är iallafall) utanför och de andra två stod på en blå låda och blev matade med godis, när jag skulle gå ner fick issan lyfta ner mig sen gick vi in på konsum och köpte fler tablettaskar.
Sen gick vi ner till sjön, stannade där i knappt fem minuter för då kom mamma så åkte vi in till ryhov och hälsade på Lizen!
Krya underbaraste faster!
Sen åkte vi till citygross och köpte en massa mat typ.. Sen till Mcdonalds och köpte med oss mat hem.
Sen åkte vi hem och åt och nu ligger jag i sängen och messar med Casper och Emil.
Tro mig, dagen var roligare än den låter ;)
Ska till liseberg imorgon så kommer förmodligen inte blogga, men vi får se!
Ses!

Gaaaammmmmmaaaalllll bild men ajja.

Tack för dagen alla underbara små människor!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0