Torsdag&fredag&lördag

Hej igenigen! ;)

Börjar väl om att blogga om torsdagen...
Var på liseberg med familjen... Och jag antar att ni vet vad man gör där så orkar inte berätta i detalj...
Roligast: Balder och flume ride
Läskigast: Kaninerna och parihjulen! (ja, jag är seriös)
Tråkigast: Farfars bilar som pappa tvingade oss att åka..
Osv..

Igår var det ju, som ni förmodligen redan vet, midsommar afton!
Jerry, Love, morfar, farfar och Annika kom runt ett.
Sen åt vi lite äcklig mat och de andra pratade och jag satt med mobilen typ?
Sen efter en stund åt vi tårta och efter det kom farmor med salva till mina svinkoppor, yeah!
Vi gick ut och plockade blommor till midsommarstången vid sex typ.. Kalle följde med och klart som fan ska han springa efter Missi in i skogen och jag fick springa efter och stoppa honom... Tappade mobilen när jag sprang också så fick gå omkring på en äng och leta efter mobilen, känner mig rätt duktig som faktiskt hittade den i en meter högt gräs typ... ;)
Sen gick jag tillbaka och då hade de andra redan byggt klart stången typ så då dansade vi runt den och såg inte riktigt kloka ut.. Hahaha, störda... :)
Sen gick vi väl in och väntade på maten eller något, oxfilé och stekt potatis.
Sen satt alla där och jag vet inte riktigt vad dom gjorde men skit samma.
Rätt okej dag iallafall, skrattade lite väl mycket bara... ;)

Nu sitter jag på golvet och orkar inte göra ett skit... Så jävla trött... Men ändå så jävla glad... Längtat som in i helvete till den här dagen!
Men bloggar väl mer ikväll eller i morgon!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0