älskar dom!

Hej! Idag var en jävligt bra dag! Började med bild, aldrig skrattat så mycket när "nisse" tappat sina ögon och såg ut som något helt annat... På idrotten fick man beröm och grejer också! :) På lunchen drog issan och jag och snackade med Caspian och Dridrik, som vanligt ;) ...Tog ett snack med ett par personer också...
Iallafall så hade vi SO sen, gjorde ingenting... Onödigt.
Sen hade vi spanska, satt och snacka med Jesper och Issan hela tiden. Fick sluta tidigare idag som vanligt, bara halva elevensval. Gick omkring och letade efter didrik i två timmar sen efter Caspian.
Stack iallafall ut ifrån skolan efter ett tag, kände oss förföljda efter en stund så drog tillbaka till skolan, ringde Caspian. "jag ska äta mellanmål nu" HAHAHA så jävla söt, trodde jag skulle dö.
Iallafall så drog jag och Issan in till stan och åt sen drog vi upp till ekhagen och träffade caspian och didrik, lika långsama som vanligt ;)
Vi gick iallafall och ryckte i dörrar, skulle se om det var öppet, sen blev vi instängda också haha. Nemen vi gick omkring och frös som fan, kulkul... Slutade med att vi satt i en trapp uppgång och snackade, jag fick bli fotomodell och Caspian fotograf... Suck... 
Iallafall så drog de till lidl medans Issan och jag satt kvar.
När de kom tillbaka hade de kul HAHA, badass... Sen satt vi och snackade i någon sak... Mys.
Slutade med att vi knacka på hos Casper som inte var hemma så då var vi nere i hans trapp upp gång.
Caspian tog min jacka så fick jaga honom en stund, så jävla kallt! 
Didrik målade mina naglar också, skit fint! :D
Fick en massa skit sen, hahaha gulligt att dom skulle hämta Casper som inte var hemma sen tro att vi skulle stå kvar och vänta på dem när de gick iväg.. Synd om dom.
När vi väntade på bussen säger Caspian att jag ska sitta på hans ben sen gnällar han om att jag gjorde det... Trög...
Vi tog iallafall bussen hem, snackade lite med Tea och nu messar jag med trehundranittioelva personer, blandade känslor... Menmen, hörs någon annan gång!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0