Ärlig.

Hej! Det är min blogg och jag vågar vara öppen på den och skriva vad jag tycker och tänker. Jag skriver också folks namn, om jag är tillsammans med någon självklart skriver jag med vem, har jag en ny kompis klart jag skriver vem det är, bråkar jag med någon skriver jag vem det är. Folk vet redan det mesta eftersom det är så gott som bara folk från min skola som läser min blogg och där får man reda på saker.
Ni kanske kallar detta skit snack men jag undrar varför Issan och jag måste fixa allt.
Varför måste vi gå fram till Tea och be om förlåtelse? Kan någon vara söt och svara på det? 
Hon själv gör inte ett skit för att ens snacka med oss samtidigt som hon skriver på sin blogg att allt är ett helvete, nej, jag är inte säker på om det handlar om mig och Issan men jag GISSAR på det. Dessutom är hon med folk som skadat mig på ett eller annat sätt och det vet hon att de har, jag skrev att hon inte skulle vara med dem mer annars skulle jag aldrig snacka med henne mer, nästa dag var hon med dem igen. Alltså har hon valt själv att inte snacka med mig mer, eller hur? Hon valde själv att vara kompis med andra och inte mig och Issan. Så ni kan alla sluta tjata om att jag ska be om förlåtelse för det tänker jag inte göra, speciellt inte nu när hon väljer bort mig för folk som sårat mig riktigt djupt och förstört för mig om och om igen.
Hon valde själv, jag har inte valt åt henne och det har inte Issan heller så ni kan sluta gnälla på oss, för börjar tröttna på det nu.
Och visst, hon får umgås med vem hon vill men att hon valde de som sårat mig måste ju vara för att jag ska må dåligt eller hur? Ni får tycka vad ni vill om detta inlägg, jag orkar inte bry mig faktiskt men sluta klaga på mig och Issan.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0