Behöver inget så länge jag har vänner.

Hej! Hade ingen blogg lust igår... Men hände inte så mycket igår faktiskt.
Var i skolan som vanligt började med engelska, folk gjorde redovisningar, inget mer med det. Sen hade vi matte och sen svenska, kollade på film, rätt mys ju :) På lunchen mötte vi Caspian och Didrik, satt och sackade lite som vanligt haha. Efter lunchen kollade vi klart på filmen, gick över på SOn [yes] resten av SOn skrev vi bara och Rolf snacka som vanligt.
Sen hade vi spanska, satt och skrek med Jesper typ haha.
Efter skolan drog jag hem till Tea och åt och kollade på TV, sen hämtade pappa mig så åkte vi hem.
Idag var en sjukt awesome dag :) Började med spanska, hade läxfrhör gick mycket bättre än väntat!
Efter det hade vi kemi, gick igenom lite. På idrotten hade vi gymnastik, gick sjukt bra för mig och Issan HAHA.
Mötte Caspian och Didrik på lunchen idag igen, satt och snacka lite, sen drog vi till turken, på vägen till skolan mötte vi Tea som var sjukt, hoppas jag inte är smittad!
Efter det hade vi matte, sjukt duktig idag, kunde svaret på allt hahaha. Efter det hade vi svenska direkt, satt bara och skrev, fick sluta tidigare.
Jag och Issan drog till busshållplatsen där vi mötte caspian och Didrik, drog in med dem till stan. Didrik fixade lite saker sen stod caspian och jag och slogs om vem som skulle ta ut pengarna ur aoutomaten, han vann :( 
De stack iallafall och åt på subway och vi följde med. Efter det drog vi till turken vid skolan. sen skulle de hem till Caspian så då drog Issan och jag in till stan igen och köpte trosor och present till mig, provade klänningar också, sjukt snygga!! Sen åt vi lite snabbt sen tog vi bussen till Tenhult.
pappa hämtade mig sen blev kvällen till ett helvete.
Gör ont att inte ha någon som litar på en, en familj ska hålla ihop, right? Man ska älska varandra och lita på varandra, är det inte så? Jag hatar dem, tro mig, jag har ingen anledning till att älska därför hatar jag, det är dem som lärt mig hata, då gör jag det.
Ajja, är glad iallafall, jag har mina vänner, det räcker för mig!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0