DH

Hej! Förlåt för skit dålig uppdatering! Ska börja blogga bättre nu, minst två inlägg per dag.
Hade iallafall inte tid att blogga igår pga DH, och eftersom mamma inte fixat mitt internet så kunde jag inte blogga där ifrån.
Mötte iallafall Oliver och Filip någon gång på eftermiddagen, stod ute och väntade på dem i en halvtimma om inte mer så säger de att jag ska komma in vilket jag gör, två sekunder senare messar han att jag ska gå till D hallen, när jag vart där och letat hur länge som helst ringer han och säger att han är ute... Hahaha, orkar inte...
Iallafall så sprang vi omkring lite, satt och spelade, sjukt dåliga! Träffade typ Filips tjej, kompis, vadhonnuvar haha fattade aldrig riktigt, en stund också, snackade lite sen försvann hon och Filip så då drog Oliver och jag ut.
Stod där en stund sen gick vi in igen. Fick ett sms från Pontan som bad mig gå ut så gjorde det. Stod och snacka en stund sen kom Sudiye så snackade lite med henne också, eller ah.. haha. Sen träffade vi Lisa och Jonna en stund sen stack jag hem, mamma hämtade mig.
Stack hem och åt skaldjur, sen somnade jag direkt i Tobbes säng, var sjukt trött!
Idag ska jag inte göra någonting tror jag, kanske drar ut sen ikväll när Issan är hemma, kanske skulle träffa Emil också... annars vet jag inte. Uppdate kommer senare! puss.
Blev inga bra bilder tyvärr, suddiga som fan :( Så lägger bara upp tre..




Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0