Förlåt!!

Förlåt för sjukt dålig uppdatering men har verkligen ingen blogg lust längre, tänker dock ändra på det!
Sjukt awesome dag iallafall eller iallafall kvällen!
Drog ut med Tea vid ett ungefär, satt vid konsum och snackade sen drog vi till ica och köpte kyckling :D Sen stack hon hem till sig och jag till mig.
Hände inget speciellt förens fyra då Tea kom hem till mig. Vi fixade oss lite och sånt sen drog vi ut med Fian och Tobbe, åkte och hämtade Liam och hans syster. Gick omkring och sa bus eller godis haha.
Efter ett tag ringde Erwin till Tea så då stack vi till centrum och träffade han, Fadi, Mariel och Johannes.
Vi stod och snackade lite sen blev jag halvt våldtagen ;) Stack iallafall till ica och köpte lite saker sen stod de och kaxade mot några andra kaxiga... Haha.
Sen skulle de hem till någon så då stack Tea och jag hem. Mamma skjutsade oss.
När jag kom hem hände inte mycket, åt lite oså.
Var ute med Oliver och Tea också. Gick omkring lite i tenhult och snackade. Jag kan bocka av en sak på min "innan jag dör lista" nu med :D
Vi satt iallafall nere vid stationen och myste... Fint snack också haha! :) Vi frös iallafall halvt ihjäl sen följde vi Oliver hem och sen gick vi hem.
Blev lite fel ordning men orkar inte ändra...
Nu sitter jag iallafall i sängen och kan inte sova, trevligt.
Men nu lovar jag att det ska bli bättre uppdatering så bloggar jag senare. pusshej!!


Kommentarer
Michaela

Vad är de du kan bocka av från listan?;)

2012-11-01 @ 12:55:11
URL: http://michaelaforslund.devote.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0