fredad-lördag

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat!! Men har inte haft tid eller tillgång till en dator :( 
men kan börja med att berätta att livet äger och inget kan få mig må dåligt just nu! 
Fredagen var sjukt awesome! Åkte hem till Issan på morgonen, fick dock gå en bit men det var bara bra. Fixade mig hos henne sen kom Tea och efter en stund drog vi till bussen och åkte till skolan. Mötte Didrik, snackade med han och så.
vi började iallafall med SO, Rolf snackade om kina typ sen hade vi nutidsfrågor, jag vann som vanligt! :D
Sen hade vi hemkunskap, gjorde pizza med Issan. Didrik och Caspian stod och hoppade omkring utanför också... Tur att jag är snäll... Ajja, pizzan blev väl okej, sjukt mycket vitlök bara :s
På lunchen mötte vi Didrik och Albin, gick en bit sen träffade vi Pontan, Rasmus och Edvin, stod och snacka en stund :) 
Sen drog vi in och letade upp Lingan... 
Ajja, världens bästa engelska efter det! Satt och tog seriösa bilder med Tea, blev några på Adil,Simon och Fadi också haha ;) 
Sen hade vi fysik satt i datasalen sen drog vi på gerillamöte. Hur segt som helst! Och hade inte ätit på hela dagen förutom pizzan på hemkunskapen :( 
Vi stack iallafall till resecentrum och tog tåget därifrån, åkte hem till mig och packade saker sen skjutsade mamma oss till Issan. Sen fick vi skjuts till krogen, åt pizza där och efter en stund kom Tim.
Efter det sprang vi ner för backen och sjöng :) Sen satt vi inne i kyrkan och körde charader? :s stack där ifrån lika fort som vi kom haha.
Sprang lite mer i backen och sjöng som idioter. Ställade oss på en bänk på ica torget och sjöng ännu högre, blev lite små nervös när polisen kom haha. Vi stod iallafall och snacka med Polisen sen gick vi till konsum och köpte ostbågar och godis och hyrde film som vi inte fick för hon i kassan visste inte hur hårt straff hon kunde få om hon hyrde ut filmer med femtonårsgräns till fjortonåringar HAHAHA alltså... Hm.
Stack iallafall hem till Issan och myste.
Somnade runt två kanske? Vaknade vid elva, kollade på film sen drog Issan och jag in till stan och åt.
Fick skjuts hem av Jan.
Spelade wii och dunkade musik, somnade redan vid elva haha.
Vaknade nyss, gick upp och åt och nu dunkar jag musik som vanligt.
Förlåt för den dåliga uppdateringen, ska bättra mig ;) 
 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0