Glad? Eller?

Hej! Fyller ju år idag så haft fullt upp haha ;) 
Ajja, vaknade fick lite saker...... Jag och pappa drog in till stan och bytte plattången som jag fick, den SÖG! Fick iallafall en bättre + 20% rabatt, awesome ju ;) Vi drog till intersport så köpte jag mina efter längtade adidasbyor, så jävla glad! :D
Sen stack vi till willys och köpte florsocker, sen stack vi hem.
Bakade lite sen ringde Didrik mitt i allt så snackade med honom lite, tur det, var jävligt förbannad han fick mig på bättre humör :) Sen messade jag lite med Caspian också så då blev humöret ännu bättre ;) 
Farmor och Lizen kom vid fyra ungefär. 
Vi åt väl lite oså... Har inte hänt så mycket... Är skit uttråkad och sjukt sur, väntar på att Caspian och Issan ska svara på sms. 
Bloggar senare eller något haha, puss!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0