Kulkulkul

Bara för att jag inte kan sova och har jätte tråkigt..! Tog frågorna från http://bloondine.blogg.se/ kolla hennes blogg så får ni en kram hihi ;)

Fyra frågor om förhållanden: 
Är du singel? – Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, jag gjorde innan men nu tror jag knappt på ordet kärlek över huvud taget...
Hur många har du varit kär i? – Tre stycken
Är du kär just nu? –  Jag vet inte..

Tio frågor om dig själv: 
Namn? –  Ella berggren
När fyller du år? – sjuttonde november
några piercingar? – Om öronen räknas haha
Vad har du på dig just nu? –  mjukisbyxor och ett rött linne
Vilken årstid är bäst? – Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Vakna upp bredvid den jag gillar, om jag nu gör det då haha.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen tror jag
Vad är du bra på? – Jag är bäst på allt... Nejmen jag är bra på att ångra saker..
Vem älskar du mest på denna jord? – Tänker inte välja
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – beror på
Läggning? – Antar att jag ska svara att jag gillar killar haha?

Sex frågor om dina vänner: 
Vem vet allt om dig? – Issan
Vem är den roligaste av dina vänner? – Oliver hahahaha
Vem är snyggast av dina vänner? – Vet inte vilka som räknas som vänner och inte så tänker inte svara ;)
Vem är mest partyprisse? – Vet faktiskt inte...
Vem är den du helst har filmkväll med? – Issan eller någon kille då ;)
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – Vet inte :)

Tio frågor om din familj: 
Vem står dig närmast? – Ingen HAHA
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Antar det
Vem är farligast i din familj? – Kalle... Nejmen ingen är farlig HAHA?
Vem är roligast i din familj? – jag och pappa
Vem är coolast? – Kattja och jag!
Har ni något husdjur? – Ja
Vem har du mest gemensamt med? – Vet inte
Vem står för underhållningen? – Datorn...
Vem sover du oftast med? – I min familj? Ingen haha :o
Roligaste kvällen med familjemedlem? – Vet inte..

Tio frågor om idag: 
Vad har du gjort? – Vart på bio..
Har du varit glad idag? – Ganska
Har du varit ledsen idag? –  Naaaae
Har du gjort något bra idag? – Nej, men var nära...
Vad ska du göra nu? – Svara klart haha
Har du gjort något dåligt idag? – Ja
Vad har du ätit idag? – godis, hamburgare och lax
Har du duschat idag? – Ja
Är du trött nu? – ja
Vad händer imorgon? – Jag ska leka fotograf :D
Trivs du i skolan? – Oftast
Har du varit i skolan idag? – Nääää

Annat: 
Hur mår du just nu? – Rätt okej
Har du piercat dig? – nae..? Eller ah..? eller kanske? HAHA

Telefon/mobil: 
Vem ringde dig senast? – Tea
Vem ringde du senast? – Pappa
Vem sms:a dig senast? – Oliver eller Tea kommer inte ihåg
Vem sms:a du till senast? – Tea

Övrigt: 
Är du hungrig nu? – lite
Vad är klockan nu just nu? – 00:44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Facebook och blogg.se

Familj, igen: 
Hur länge sen var det du träffa din morsa? – någon timma sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – Några timmar sen

Kärlek:
Är du kär just nu? – Vet som sagt inte..
Har du kysst någon idag? -Nej
Har du ett förhållande? – Nej och har jag inte redan svarat på detta? HAHA
När går gränsen vid otrohet? – Gulliga sms och kyssar...
Är du romantisk?  - HAHAHAHA ja, charmig också ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Svarar samma som Johanna "Ah, fast dem var inte tillsammans då."
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja... 
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Alltså pojkvän och pojkvän det var liksom i trean... Men Jesper
Hur länge höll det? – Rätt länge faktiskt HAHA...
Hur länge var ditt kortaste? – Sex dagar... Önskar det varade längre 
Hur länge var ditt längsta? – 48 dagar.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande!

Förhållande: 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Nej, man vinner inget annat än hat på det...
Är du en bra pojk/flickvän? – Nej...
Vem sov du senast bredvid ? – Issan :D
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Haha Casper tror jag och det var ju ett bra tag sen.. 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – Nä
När fick du din första kyss? – I sjuan...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Det vet väl inte jag? HAHA
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej, om kärleken tar slut så kommer det göra ont att ha en tattuering med hans namn...
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – dumpad tror jag... Eller kanske inte... Vet faktiskt inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Killar ska ha byxor med häng och en stor tröja, sjukt snyggt med keps också iallafall på de flesta!



Kommentarer
johanna

awww va gullig du är :* <3

2012-11-02 @ 11:19:22
URL: http://bloondine.blogg.se
Tea

Baxar lite hihi <3

2012-11-02 @ 20:38:01
URL: http://Teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0