Livet är på topp!

Hej! Dagen var ju nästan bra!
Massa tråkiga lektioner på förmiddagen..! Haha hade hinderbana på idrotten, duktiga ju! ;) men jag och Issan glömmde ju så klart våra strumpor och vågade inte gå in och hämta dom för att hela C satt och stirrade på oss typ :s Tur att hon har mig som är modig som vågade gå in efter en stund haha. Stod och snacka med Albin också, haha.
I slutet av lunchen mötte jag Albin så stack vi och hämtade Didrik, sen stod vi och snacka en stund sen kom "youtube", Marven och Denis.
På matten satt Tea och jag och lyssnade på musik! :) sen slapp vi svenskan också så slutade vid ett :) Hade omprov i biologi, gick rätt bra tror jag.
Sen shufflade vi lite med Marven sen stack jag, Issan, Tea, Danne och Arvid till tenhult, vi var ute typ tio minuter sen stack jag hem.
Har inte hänt så mycket mer men är jätte lycklig iallafall ;) 
Sjukt taggad till imorgon också, tror jag sover hos Issan, awesome :D
Pusshej! Bloggar senare eller imorgon, får se.


Kommentarer
Anonym

vem är "youtube" egentligen? :P

2012-11-11 @ 12:14:52


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0