Lycklig!

Hej! Om man inte räknar med allt hat så är jag lyckligast i världen!
Dagen var nästan helt felfri!
Började med SO, blev dock skit sur för att Rolf blev arg för inget. Och på hemkunskapen satt vi bara och kollade på fim och skrev i ett häfte så humöret var inte det bästa på lunchen, träffade didrik och Caspian, humöret blev på topp igen så jävla bäst är dom!! Hade engelska efter lunchen, hade redovisning, tack till Fadi alla andra var taskiga :( Efter det hade vi teknik, satt inne i datasalen med Choffe, Fadi och Issan, vi var ju awesome på datorer hahahaha.
Efter skolan stack Issan och jag till stan köpte lite saker sen drog vi hem til mig, städade mitt rum oså, sen drog vi till Issan, fixade oss lite sen mötte vi Oliver. Vi satt och snacka lite sen drog vi upp till centrum för att Didrik hotade mig med att åka hem... haha.
Ajja satt vi komsum iallafall, elskåpet. Snackade lite och skrattade som idioter, iallafall jag och Issan för Caspian och Didrik har ingen humor ... ;)
Efter en stund drog vi in på tonår, snackade med Wille lite sen drog vi ut igen. Mötte Fadi och Marven, gjorde inte så mycket, gick omkring lite. Sen letade jag, Caspian, Marven och Fadi efter Simon bakom konsum, utan resultat.
Sen satte vi oss vid ica torget, jag red på Caspians rygg, hur stolt som helst! haha. Sen drog vi upp till skolan, alla snackade om DH så jag Caspian och Issan satt mobbade i ett hörn.
Fick stå och snacka med Didrik också, haha. Sen skulle jag dra hem, Caspian fick vara min sköld för Marven hade en fotboll, haha söt! Philip hade kul när han sprang och knackade på ett hus hela tiden, fint liv ;) 
Ajja, de följde iallafall med till bron sen sa vi hejdå. Drog hem och fick en massa skit. Orkar inte hah!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0