Macka

Ni vet när man är riktigt sugen på något? Så sugen att man skulle kunna döda för det? så sugen är jag på en macka just nu hahaha.
Nemen hej! :) 
Dagen började bra kan man väl säga iallafall, slapp mentorstiden [yes!], fick sitta i bildsalen med en massa tjejer och snacka lite oså.
På SOn skulle vi på elevrådsmöte men de sa att de tog fel på tiden och sen att de tagit fel på dagarna och så får jag och Tea skit. Och all tillit till klassen är som bortblåst, trodde vi var som syskon men nej.
Matten var väl mer okej än vanligt, cill ;) 
På kemin testade vi en massa ph-värden, skulle fylla i svaren på något och blev samma svar på alla "simon och ella är awesome."
På idrotten sprang vi omkring som idioter, mådde skit dåligt sen :( 
Snackade iallafall med Jonathan sen drog Tea och jag in till stan och åt sen stack vi hem till henne och bytte om sen drog vi och tränade.
Efter det mötte vi Oliver började gå mot centrum sen stack Tea så mötte Oliver och jag Issan och Vivi :)
Vi drog upp till idrottshallen, snackade lite, låg på golvet och så vidare.
Stack väl hem runt åtta.
Nu ska jag gå och laga lite mat, sjukt hungrig! Pusshej.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0