Mysmys

Hej! Mysig dag idag haha :) 
Började med bild, blev sur som vanligt för att det inte blev som jag ville... Men blev glad när jag fick kladda med färger efter en stund haha.
Sen hade vi idrott, jag och Issan var väl så där lagom seriösa... :s
Mötte Albin på lunchen :) Stod och snacka lite med han och Michelle :) 
Sen hade vi SO, Rolf snackade sönder oss som vanligt. Gick till spanskan en stund sen drog vi in till stan och fixade en del saker. Åt på McDonalds också, träffade Ocea :) 
Sen stack vi till tuttifrutti och köpte godis sen drog Issan och då gick Tea och jag till espresso house och köpte en muffin. Efter det mötte vi Albin som hade lite problem med sin cykel.. Hahaha. 
Tog iallafall en 30 buss hem, träffade Damberg. Hoppade av hos Tea, gick in till henne, provade lite kläder oså sen kom pappa och hämtade mig.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0