Mysmysmysmysmys

Hej! Sitter hos Oliver och dunkar musik med Issan :D
Idag började vi med mentorstid, ingen skit idag heller :D gjorde någon skit på datorn bara..
Sen hade vi SO, Rolf pausade BARA tretton gånger på en tjugofyra minuters lång film, seriöst, jag är imponerad! Sen hade vi matte, jag är awesome.
På lunchen snackade vi med Didrik, Albin och Oskar. Sen hade vi kemi, jag och Jesper gjorde grön färg, bilder kommer senare om jag får tillbaka internet på mobilen. Efter det hade vi idrott, plankan i en minut och tjugo sekunder, stolt :D
Sen drog vi in till stan, fixade lite saker sen drog Tea och då mötte Issan och jag Martin, gick in på netto och lite sånt sen stack han och då drog vi till tenhult och träffade Oliver och Filip, sen stack vi hem till Issan och åt och nu sitter vi här, awesome! ;)

Bild från olivers dator bara för att haha.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0