onsdag torsdag fredag

Hej! Förlåt för SÄMST uppdatering, men har inte haft lust, ork eller tid.
Men ni får ett jätte långt inlägg nu istället!
Bloggade ju inte ordentligt om i onsdags så börjar där. 
Jag och Issan var istan, provade jeans och BHar på H&M sen drog vi till gina och newyorker och kollade lite där, köpte också chailatte och satt och snackade om allt och lite till. Efter några timmar drog vi till tenhult, drog hem till Issan och åt tror jag? Kommer faktiskt inte ihåg, vi kan åkt till Oliver direkt... Ajja, kvällen slutade iallafall hos Oliver :) 
Igår, alltså torsdags, började vi med spanska, riktigt kul! Körde blindbock med Issan och Arvid, stod också och snackade med Albin en hel del, riktigt kul faktiskt, iallafall för att vara spanska ;) Sen skulle vi haft kemi men hade matte prov istället, tror det gick helt okej faktiskt. Sen hade vi idrott, körde plankan och messade mest.
På lunchen drog vi in till stan och åt sen stack vi till skolan och hade ett till matteprov, blev skit sur och fick något jävla ryck sen gick jag lugnt ut där ifrån... Yes...
Iallafall så slutade vi med svenska, satt och läste en novell och sen snackade vi lite.
Efter skolan drog vi hem till Oliver tror jag, var meningen att vi skulle till dh men det blev inte så. Satt på Olivers altan och chillde istället. Sen skulle han äta någonstans så då drog Issan och jag ut, gjorde inget speciellt... Jan hämtade oss halv nio och skjutsade hem mig, hoppade in i duschen, gick och la mig och somnade direkt.
Idag drog jag till Issan, fixade mig där oså. När vi kom till skolan satt vi och skrämde Caspian, stackars! Vi började iallafall med SO, hade lite nutidsfrågor, första gången påå länge mitt lag kom sist.
Sen hade vi hemkunskap, satt och kollade på några sjukt tråkiga filmer igen och skrev i ett häfte... 
På lunchen mötte vi Caspian och Didrik, snackade som vanligt, lite lamare dock. Sen hade vi engelska, skit segt, och hade en student som lärare och hon trodde vi var dumma i huvudet allihopa, speciellt jag och Issan.
På fysiken satt vi i datasalen, fick sticka tidigare :D Vi drog in till stan efter att jag boxats med Didrik... Haha, Issan sulle lippa sig iallafall, tog över en timma, riktigt segt! :( Sen provade Carro en massa jackor medans Issan och jag slösade bort vår fredag på att kasta en boll fram och tillbaka.
Vi åkte iallafall hem och fixade oss, drog till konsum, mötte Pontan :) Stod och snacka en stund sen skulle han gå.
Vi köpte iallafall chips sen mötte vi Daniel och Jonathan. Drog bakom konsum en stund sen stack vi till tonår. 
Spelade lite spel oså. Skrattade som fan hahahha, issan, marcus och sebbe räddade fan min fredag...
När jag drog hem mötte jag mamma, gick hem oså. Sen ringde jag och snackade med Danne i  någon timma. 
Imorgon drar jag till dh tror jag, iallafall om Oliver ska dit annars får vi se om jag orkar.
Kommer massa bilder så fort jag fixat mitt internet igen, förlåt för det :(


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0