Suck...


Nu tror ni nog jag suckar åt bilden men nej.. De flesta killar kollar ju helt seriöst och så får bilden massa kommentarer som "säger en tolv åring" "han är knappt tio han borde inte säga sånt" "han är typ tolv, vet han ens vad bröst och rumpa är?"
Det var den sista kommentaren jag störde mig mest på... "Han är typ tolv, vet han ens vad bröst och rumpa är?" VEM FAN VET INTE?! Man behöver inte vara trettiofem för att veta vad ett par bröst och en röv är, right? Det vet man ju så fort man lär sig förstå typ. Det är inget som man förstår när man är "vuxen". Nästan sorgligt att denna tjej som kommenterade inte var mycket äldre själv, ska man ta det som att hon inte visste vad det var när hon var tolv år eller? 
Haha det är sånt här jag verkligen stör mig på.
Folk som tror de vet så mycket mer och är mycket äldre fast de vet precis lika mycket och de är bara något år äldre, också sjukt irriterande när de tror alla är så små, när de verkligen tror att alla som är yngre än dem är två år.
Sjukt irriterande när man ser facebook grupper som tex "alla vi som tror på att 98:or strulat" alltså är gruppen ironisk för er som inte fattade det, herregud?! Varför skulle inte en 98:a kunna strula? HAHA tror nästan de flesta gjort det, självklart inget fel om man inte har om någon tog det så men det är många som gjort eller hur? Så det är ju bara patetiskt att tro att folk som är yngre inte kan någonting och inte vet ett skit.
Ajja, pusshej.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0