ABSOLUTBÄSTADAGEN!

Hej! Måste berätta om världens bästa dag! :D
Jag och Issan drog till ekhagen igår då... Vi fyllde på mitt busskort och gick omkring och störde oss på tanten i kassan eller vad man säger HAHAHA usch var irriterande! :o 
Emil ringde iallafall när vi var på väg ut i från pressbyrån, la på någon minut senare och två sekunder senare står han bakom mig... Hjärtattack...
Han stack iallafall upp till lidl sen drog vi till skolan och mötte Danne :D Gick ner till skolgården, de hoppade omkring och slogs medans Issan och jag satt på pingisbordet och skrattade ihjäl oss typ!
Efter en stund kom Caspian och klagade på att de slogs och fjantade sig haha ;) Vi satte oss iallafall på den där blå lådan igen, Emil fick dra upp mig men denna gången kom jag nästan upp själv hahaha :s
Satt iallafall där uppe och snackade och skrattade så vi [jag] knappt kunde andas, hahaha förjävla sköna! :) 
Blev anfallna av en massa små ungar och Ajdin också ;) Nej inte riktigt men kul var det iallafall..! HAHA alla var liv rädda för Issan, söta! Emil spelade iallafall fotboll och träffade en liten kille i annsiktet så han ramlade och slog i huvudet, good work!
Vet inte riktigt när eller hur men helt plötsligt var Casper där också haha ... :) Sen ljög Emil... :( Fast egentligen inte... HAHA.
Vi drog iallafall till lidl igen efter en stund och då försvan Casper typ..? Ajja, alla små människor satt utanför och drack cola och vatten ? Sen skulle jag skaka flaskor............ haha ;) Sen skulle Emil hoppa över flaskor med cykeln, good work där också ;) 
Sen hade vi lite bär-krig... Eller Caspian och Emil kastade en massa på mig sen fick Caspian tillbaka.... Lite fail dock.
Vi stack iallafall ner till lekparken vid dalen.
Satt väl mest och kramades i början? haha :)
Sen började det försvinna saker ur mina fickor, fick springa efter Emil jätte länge, blev argare och argare... Men han har också tur som är han... 
Ajja, blev inputtad i buskar, sprang in i buskar, Emil blev inputtad i buskar, Emil slängde sig i buskar... Mycket buskar HAHAHA ;)
Caspian kan diska! 
Iallafall så stod alla och kramades sen och helt plötsligt hade Danne min mobil och Emil "mina älsklingar (överdriv...)" hade sjukt svårt att välja men fick tillbaka mobilen av Danne efter en stund, snäll :D
Sen tog Danne och jag ett seriöst snack som jag inte lyssnade på .. ;) Haha gick iallafall en bit sen när vi gick tillbaka så var Ajdin där HAHA :)
Sen övergick alla kramar till tafsningar... Fick en cykel uppkörd i röven också av Ajdin..? HAHA.
Sen vet jag inte hur igen men då stod Emil och kramade mig bakifrån och alla andra satt och kollade på... Fullt normala... Allihop... :s
Sen stack vi iallafall upp till skolan efter en stund.
Kramades lite mer där sen skyndade vi oss till bussen i onödan... Blev helt jävla livrädd för Caspian också..
Rätt gulligt att de inte ville att vi skulle åka också, haha ;) 
ajja snackade om allt och inget med Issan på bussen, var så sjukt glad över att allt är som förra sommaren nu, livet äger!
Stack iallafall hem direkt och kom hem vid tio någon gång.. :s
Men iallafall så är jag den absolut lyckligaste tjejen i världen och går och lägger mig med världens största leende  på läpparna i kväll också! 
Pusshej, bloggar imon!





Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0